Get Adobe Flash player

Oferta dla galerii handlowych

 

ZAKRES UDZIAŁU

 
  • wsparcie kampanii otwarciowych nowych galerii - o charakterze wizerunkowym i informacyjnym
  • atrakcje podczas świętowania jubileuszy (zmienny repertuar pozwala na uczestnictwo w imprezach cyklicznych)
  • samodzielne akcje promocyjne
  • uzupełniające akcje promocyjne do tradycyjnych działań w kanałach ATL i BTL
  • np. przy promocjach cenowych, pakietowych, ilościowych, kuponowych, akcje "bilet za paragon"; bilet jako wygrana w konkursach, loteriach i quizach,
  • zasięg akcji promocyjnych - ogólnopolski (dla sieci centrów handlowych) lub lokalny dla pojedynczych galerii
 

CEL

 
  •  budowanie pozytywnego wizerunku wśród obecnych i potencjalnych klientów
  •  wsparcie sprzedaży
  •  uatrakcyjnienie oferty
  •  dodatkowa komunikacja z klientem (np. informowanie o promocjach na Telebimie zew. kina)
  • okazja do wspólnej zabawy i wydłużenie czasu pobytu w galerii
 

ODBIORCY

 
  • klienci centrów handlowych o szerokim przedziale wiekowym (repertuar dla dzieci i dorosłych)
 

ODWIEDZILIŚMY M.IN.

 

  • indeks
  • platan
  • gal lub
  • images